Data de livrare: Joi, 20.03.2025
Delo 400 XSP-SD SAE 5W-30 este formulat pentru motoare diesel supraalimentare și aspirate în patru timpi și este recomandat pentru motoarele care respectă cerințele privind emisiile Euro I - Euro V și cele mai noi Euro VI, dacă este permis de OEM-uri. Acesta este potrivit pentru utilizare cu multe sisteme de post-tratare.
Delo 400 XSP-SD SAE 5W-30 este recomandat pentru utilizarea în motoare mai vechi precum și la modelele moderne cu emisii de scăzute de noxe. Acesta este formulat pentru înaltă performanță cu numeroși combustibili, inclusiv motorine cu conținut redus și ultra redus de sulf, precum și cu numeroși combustibili de tip biodiesel.
Cummins | CES 20086 |
Detroit Diesel | DFS 93K222 |
Deutz | DQC IV-18 LA DQC TTCD° |
Mack | EOS-4.5 |
MAN | M3677 M3691 (aprobare în așteptare – solicitare transmisă) |
Mercedes Benz | MB-Approval 228.51 MB-Approval 228.52 |
MTU | Categorie de ulei 3.1 |
Renault Trucks | RLD-3 |
Scania | LDF-4 |
Volvo | VDS-4.5 |
° Product approved for DQC IV-18 LA are also approved for use in Deutz TTCD engines
Performante:
ACEA | E6, E7, E9 |
API | CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4, SN, SM, SL, SJ |
JASO | DH-2 |
Caterpillar | ECF-3 |
DAF | Intervale de schimb prelungite (Euro IV to VI)* |
Ford | WSS-M2C213-A1 |
Mack | EO-O Premium Plus, EO-N, EO-M Plus, EO-M |
MAN | M3477**, M3271-1** |
Mercedes Benz | MB 228.31 |
Renault Trucks | RLD-2, RLD, RXD, RGD |
Scania | Low Ash |
Volvo | VDS-4, VDS-3 |
*Can be used in Euro IV & Euro V MX engines and in Euro VI MX & PX engines for DAF
** These product claims are obsolete by MAN and no approvals can be obtained, applications that require these claims can be fulfilled by MAN M3677 approved products
Potrivit pentru utilizare la aplicațiile care necesită
*** Check equipment/vehicle manual to ensure that the drain interval of oil is aligned with S content in the fuel used in the engine