Delo Syn-Gear HD SAE 75W-90 este un ulei de transmisie sintetic de înaltă performanță pentru condiții grele de exploatare, adecvat pentru utilizarea în axele motoare și diferențialele de mare capacitate. Acesta este conceput pentru intervale de schimb lungi de 450.000 km și formulat din uleiuri de bază sintetice în combinație cu aditivi de înaltă performanță.
Aplicatii:
- Delo Syn-Gear HD SAE 75W-90 este formulat pentru un interval de schimb prelungit în transmisii finale de mare putere (punți motoare și diferențiale) la autovehiculele rutiere on-road și off-road. Este adecvat pentru utilizare în condiții de funcționare severe și în medii extrem de reci sau calde. Performanța EP excepțională permite ca Delo Syn-Gear HD SAE 75W-90 să fie utilizat în multe aplicații în care, în mod normal, ar fi necesar un ulei SAE 140
- Pierderile reduse prin frecare în pelicula de lubrifiant și pierderile minime de frecare din cauza vâscozității mai mici a uleiului vrac conduc la temperaturi de funcționare reduse în comparație cu lubrifianții convenționali de transmisie.
- Pe lângă aprobările oficiale OEM, au fost colectate date de testare pe teren care demonstrează intervalul de schimb prelungit în numeroase alte utilizări pentru autocamioane. Vehiculele de testare pe teren le includ pe cele fabricate de MAN, Mercedes și Volvo.
- În SUA, acest produs a fost testat cu succes pe teren pentru intervale lungi de schimb în autocamioanele de clasa 8 de pe autostradă, folosind punți fabricate de Meritor, DAF, Daimler, Dana, MAN.
Caracteristicile de fricțiune ale Delo Syn-Gear HD SAE 75W-90 fac ca acesta să nu fie în general adecvat pentru utilizarea în transmisii manuale sincron și transmisii cu diferențial (transaxe); prin urmare, acesta nu se va utiliza în astfel de aplicații decât dacă se recomandă în mod expres un fluid GL 5.
Beneficii pentru client:
- Interval de schimb prelungit la 450.000 km
- Nivelul ridicat de stabilitate la oxidare atenuează îngroșarea uleiului în timpul funcționării, ajutând la menținerea carcaselor de angrenaje și a garniturilor de etanșare fără depuneri
- Indicele de vâscozitate ridicat și fluiditatea bună la temperaturi joase contribuie la protejarea componentelor într-o gamă largă de temperaturi
- Tehnologia eficientă a aditivilor EP contribuie la o protecție critică împotriva uzurii în cazul operațiunilor cu cuplu ridicat la turații mici și sarcini de șoc.
- Formularea ușoară cu aditivul EP ajută la rezistența împotriva coroziunii a componentelor vulnerabile din aliaj de cupru
- Economie demonstrată de combustibil de până la 3% în comparație cu lubrifianții convenționali de transmisie, atunci când se utilizează cu Delo Syn-AMT XV SAE 75W-80 în transmisii
Aprobari:
MAN |
342 Type M2 [3] |
SAE |
J2360 [4] |
Volvo |
Ulei de transmisie 97312 [5] |
Performante:
API |
GL-5
MT-1 |
Bosch |
TE-ML 08 [8] |
DAF |
Axă spate fără reductor la roată [1]
Axă spate cu reductor la roată [2] |
Mack |
GO-J |
Meritor |
O76-N |
ZF |
TE-ML 07A [7] |
RecomandarI:
Dana Spicer |
SHAES 256 Revision A [6] |
Iveco |
AXE |
Mercedes-Benz |
MB 235.8 |
Renault Truck |
AXE |
ZF |
TE-ML 05A
TE-ML 12B
TE-ML 17B
TE-ML 19C
TE-ML 21A |
[1] Poate fi utilizat cu un interval de schimb prelungit pentru combinațiile vehicul/axă în cazul în care DAF permite această opțiune.
[2] Inclusiv în acele situații în care DAF impune un ulei sintetic conform SAE J2360 75W-90.
[3] Număr de aprobare MAN: TUC 7880/08.
[4] Număr de aprobare: PRI GL 0871
[5] Număr de aprobare Volvo 020
[6] Această versiune a specificației este în prezent învechită
[7] Produsele care îndeplinesc cerințele de performanță necesare sunt aprobate pentru utilizare de către ZF, dar nu există o listă de produse.
[8] Listă administrată anterior de ZF. Produsele care îndeplinesc cerințele de performanță necesare sunt aprobate pentru utilizare, dar nu există o listă de produse.